söndag 19 juli 2009

Semester!


Tre helt orörda semesterveckor väntar på mej, en känsla som slår högt!
När jag dessutom har fått min allra första award idag av goa vännen Lena så förstår ni att glädjen är stor! Det enda som stör är att jag inte hinner ägna mej åt att skicka den vidare förrän jag kommer hem från vår semestertripp till Stockholm.
Dit åker vi tidigt i morgon så nu ska jag packa färdigt och sedan ska jag under några dagar försöka förtränga allt roligt som bloggandet ger!
Har tänkt försöka så gott det nu går i storstan att tillämpa det spanska ordspråket:
"Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt"


5 kommentarer:

Lena sa...

Ha en trevlig Stockholmsresa och semester. Jag är bara lite "avis" fniss. Kram

Lotta J-M sa...

Ha det så kul i Stockholm . Kram Lotta och Bamse

Annacarin sa...

Hej Lena vad kul att du hittade mig var ute och letade efter dig.. men jag hade med en punkt för mycket det ser jag nu!
Vilken fin sida du har!! Det ser faktiskt ut som om du är ett proffs på det här... =)
Ska bli kul att ''hålla lite koll'' på dig jag lägger mig som bloggintr. Hoppas att vi ses igen!
Kram Annacarin

Annacarin sa...

Hej Lena Jag har en sak till dig på min blogg ;0)
Kram Annacarin

Anonym sa...

Tack för i söndags!
Hoppas att du inte var allt för slut efteråt...
Det var jag kan jag säga. Gårdagen var bara mos.

Ska posta till dig i morgon.

Och så måste jag fota om spiralerna och maila... hade inte kvar bilderna nånstans.
Hör av mig när jag vet mer.

Kram Marit