onsdag 12 maj 2010

Länge sedan sist.....

....men nu har jag gjort några kort igen och här är det första!
Blev så förälskad i denna bild som jag hittade här så jag var tvungen att göra något med den, ett avskalat kort med Maja Designs papper ett litet tårtpapper och några halvpärlor....klart! Idén till "friendstagen" såg jag hos Scrappeliscrap, så den liftade jag omgående, tack Ingela för all inspiration!
Nu är det dags att ta tag i denna Kristihimmelfärdsdag och göra något bra av den trots att vädergudarna visar sig från sin allra sämsta sida!
Ha det gott alla där ute!
Kram Lena
Någon som kan hjälpa mig.......ser att dateringen krånglar igen, inställd på Stockholmstid??????
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Lene sa...

hej min vän!
Så läckert kort, helt underbart är det! Och jag kommer också lifta Friends tagen, det är himla snyggt!
Färgerna du använd är så snygga ihop!
Tack vännen, proppen har lösts upp, men det gör ju lite ont än, men det ska nog bli bättre!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kram lene

Ingela sa...

Hej Lena!

Kul att du gillade min idé! Kortet är jättefint och jag gillar upplägget.

Ha en härlig långhelg!

Kram
Ingela

Lena sa...

Håller med, snyggt och stilrent kort som vanligt, från dig. Bilden är jättefin och pappret...ja, jag älskar den serien. Hoppas att helgen blir bra. Vädret är inte mycket att säga om. Det är bara att hoppas att det ändrar på sig snart. Kram Lena

Gertrud sa...

Hej Lena, ett vackert kort, bilden är så söt. Och du, hörnswirlarna är supersnygga. Ha en skön helg trots vädret. Kram Gertrud

Britt-Inger sa...

Tack för din rara kommentar, värmer gott.
Charmerande kort...kan som inte låta bli att dra på smilbanden.
Ha en trevlig och positiv dag.
Kram, Britt-Inger

Lene sa...

hej min vän!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram lene

Petra sa...

Mycket vackert kort du gjort. Hoppas allt är väl med.
Kram
Petra