torsdag 10 september 2009

Dopkort ...igen!

Så var jag klar med dopkortsbeställningen! Även denna gången går det i blått enligt önskemål.
Ängeln kommer från Motivet och bakgrunden är en stämpel från Inkido som jag tycker passar bra till dopkort.
Den lilla pojken ska heta Elian, ett för mig ovanligt namn men som jag tycker är jättefint!
Hoppas att ni har haft lika härligt väder som vi idag, man skulle nästan kunna tro att sommaren har ångrat sig och vill stanna kvar!
Ha det gôtt!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Lena sa...

Ååh Lena, vad jag gillar ditt kort. Vilken gullig stämpel och fin bakgrund.Elian vilket fint namn, har jag aldrig hört tidigare heller. Ha en bra helg och hoppas det fina vädret håller i sig. Kram Lena

TinaStina sa...

Hej vännen!

Tack så hjärtligt för din gulliga kommentar i min blogg! Jag blir alldeles varm om hjärtat :)

Vilket UNDERBART dopkort (ja, båda förstås)! Älskar ängelstämpeln och det passade verkligen bra med textstämpeln under.

Måste säga att jag gillade dina LOs massor också! Blir sugen på att komma igång med LOs igen. Det krävs liksom mer för att göra LOs än kort. Mer inspiration och mer kraft på något vis.

Bamsekram!
Tina

TinaStina sa...

Oj, jag glömde ju att svara på din fråga angående versen! Jag själv hämtade den på nätet efter tips av beställaren till kortet. Jag antar att det är ok att använda den så länge man skriver under med författarens namn, alltså "Stina Norén".

Kram igen!
Tina