tisdag 9 februari 2010

Tisdag.....

......igen, upptäckte att det har gått en hel vecka sedan jag skrev något här sist. Trots att jag inte arbetar nu så går tiden sååå fort, fast det är klart att när man börjar tänka efter så har man ju hunnit med en hel del sedan förra tisdagen, dock ej på pysselfronten.Ett kort har jag iallafall gjort, inte dåligt tycker jag själv eftersom jag knappt har närmat mig pysselrummet efter jul.
Har använt papper från Inkido, stämpeltexten kommer från FormaHantverk och den gulliga nallen är från hÄnglar o stänglar (tror jag), har nämligen fått den av goa vännen Lena.
Hade även tänkt visa årets kalender som har fått ny kostym men på något sätt har jag lyckats med trolla bort bilden från detta inlägget , återkommer när jag hittat den igen.
Bara som lite kuriosa så kan jag berätta att jag inte alltid är vän med datorn men envis som jag är så tror jag fortfarande på att endera dagen ska jag ta makten.
Ha det bäst!
Kram

Posted by Picasa

Inga kommentarer: