söndag 25 april 2010

Söndag

Så var man då hemma igen efter utflykten till Kungälvs Scrapmässa igår. Om jag ska beskriva den upplevelsen så räcker det med ett ord....TRÅNGT! Men vad gör det när man är i trevligt sällskap och köplusten är på topp, många goa skratt och proppfulla kassar blev det innan dagen var slut!
Köpte bl a Maja Designs nya underbara papper och igår var huvudet fullt av idéer om vad jag skulle göra med dom.....idag är det tomt och inspirationen är som bortblåst. Har satt mig vid pysselbordet ett antal gånger men inte lyckats få ihop ett enda litet ynka kort...men, men i morgon är en ny dag får väl se vad den har att erbjuda i pysselväg.
Fast när jag tänker efter kanske pysseltorkan beror på att tummarna är upptagna......jag har nämligen redan greppat dom i ett stadigt tag och håller dom hårt för att Lena ska bli av med gipset på sin arm i morgon!
Hoppas...hoppas...!

Måste passa på att säga TACK för alla snälla och goa kommentater som jag har fått/får! Dom värmer och jag blir så glad varje gång när jag ser att någon varit och hälsat på ! Stor KRAM till er alla!

Hoppas att ni får en bra vecka och att den härliga vårsolen lyser på er!
Och glöm nu inte att skicka en tanke till Lena så att hon kan lämna gipset på sjukhuset i morgon!
Kram Lena

8 kommentarer:

Lena sa...

Tack för att du greppade tummarna Lena. Det hjälpte!
Åh, vad härligt det låter med det dära mässbesöket. Mycket fint att titta på förstår jag. Lite fint har jag med att titta på. Har plockat vitsippor och varit och köpt violer nu i kväll. Så nu får gubben visa sina gröna fingrar här en stund. Ha det bra. Kram Lena ♥

Lena B E sa...

Vad roligt att du hittade lite nytt att köpa, Maja designs nya papper har ju så härliga och milda färger, dom är jättefina!! :)
Kul också att du fick en trevlig dag, det behöver man ibland.
Visst är det härligt att Lena blev av med gipset äntligen?!! :) Jag gick här och höll tummarna och hoppades också, det hjälpte ju tydligen. Ha ha ha.
Ha det så bra!
♥ Kramar från Lena

Pernol sa...

Så kul med en mässa! Jag förstår att du handlade mycket. Det ska man unna sig ibland.

Tack själv för dina kommentarer!
kramis Pernilla

bili sa...

GRATTIS Lena på födelsedagen /kram Bibbi

Lena sa...

Grattis Lena på din dag. Hoppas att det har hamnat något i din postlåda. Klarade du blåsa ut ljusen i tårtan idag? Grattiskram Lena

Lena B E sa...

GRATTIS! Hipp hipp HURRA på din födelsedag! :)
Hoppas du får en helt underbar dag.
Kramar från Lena

Lene sa...

Hallo där.. fylla år utan att annonsera det!! Stort grattis till dig min vän!
Scrapmässa, fulla kassor och inga pengar kvar... ja, ja så är livet!
Avundsjuk... ja så in i H...
Ha en underbar dag och ta hand om dig!
Kramizar från Lene

Petra sa...

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktig toppendag.

PS! Nu är det lite papper på väg till mej.
Tack för hjälpen.
Kram
Petra