onsdag 17 mars 2010

CL.O.T Pärlor och Annat!


Hos Monica på CL.O.T kan man numera också hitta en del papper från Vivi Design och av dessa har jag gjort några kort och även försökt mig på att altra en bakpulverburk. Det blev också en liten ask med hjälp av min TopScore!
Bilderna är tagna i butiken där jag har korten som lite inspiration men är någon sugen på att köpa något av dom så är dom naturligtvis till salu!
Nu hoppas jag på att försälningen av papper går bra så att Monica utökar med mer smått och gott för kort- och scrappingsugna!
Ha det bra!
Kram

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Gertrud sa...

Hej Lena, så vackra kort. Fina papper och jag som älskar prickar. Underbara. Tänk att en bakpulverburk kan bli så fin. Härligt. Ha det bra tills vi ses, Gertrud

Lena sa...

Så fina saker du gjort lena. Här är en till som gillar prickigt. Hoppas hon får mycket sålt, så att sortimentet kan utökas. Ha det så gott. kram Lena

Karin sa...

Åh va mycket fint du har gjort! Klart alla kommer bli jätteinspirerade å handla massor! =)

Tack för dina snälla ord inne hos mig !
"knorrarna" i blommorna gör jag genom att skära till smala pappersremsor av dubbelsidigt papper å sedan virar jag remsan runt en penna, eller om jag vill ha mindre, runt en drinkpinne.. =)

Hoppas du får en härlig helg,
kram K.

Lena sa...

Hejsan!
Ta en kik in i min B-logg. Kör en liten utmaning där.
Hoppas du vill vara med. Kram Lena

Lena B E sa...

Åh så fina alster du gjort!! Dessa papper är verkligen jättefina!! Vad snygg din bakpulverburk blev, superfin!!
Vilken snygg blogg du fått nu, verkligen vårfin!! :) Ha det så bra.
Kramar från Lena

Pysselmaja sa...

Tack för dina otroligt snälla ord inne hos mig. Den där påskasken och "sneak peaken" (som ni inte får se än, men ni ska snart få göra det;)) är det bästa jag någonsin har gjort och jag har snart hållit på i 2 år. Så det glädjer mig mycket. Jag är proffs på att inte tycka om mina scrappade saker, men asken och "sneak peaken" gillar jag.
Mvh Emma