söndag 21 mars 2010

Fjärilar!

Lenas utmaning att skapa ett alster med fjärilar var inte svår att nappa på! Med en nyinköpt fjärilspunch från Martha Stewart och ett underbart papper som jag fått av just vännen Lena så var det bara att sätta igång. När jag sedan började leta bland mina foton hittade jag detta som jag tog en av de allra sista dagarna förra sensommaren. Minns att trädgårdsmöblerna redan var undanställda men att solen lockade ut mig med kaffekoppen i handen vilken snabbt byttes ut mot kameran när denna underbara fjärlil landade i Kärleksörten.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Lena sa...

Lena, detta var den snyggaste LO jag sett på länge. den är så himla fint komponerad så jag finner inte ord. Grymt bra jobbat tjejen. WOW! Kram Lena

Lena B E sa...

Håller helt med Lena, superdupersnygg Lo och ett underbart foto, WOW!! Så fantastiskt fin!! :) Hoppas allt är bra med dig, denna kalla och gråa dag.
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Ja, det har redan blivit sagt. Så fint gjort! Dessa papper är läckra och tillsammans med ditt foto = perfekt. Nu inspirerade du mej att göra en Lo. Ha det gott , kram Gertrud

Pernol sa...

WOW så snygg LO!!! Papperen och fotona och de utstansade fjärilarna är så bra kombinerade. Jag blev också inspirerad att göra en LO nu.

Ha det gott!
kramis Pernilla