fredag 12 mars 2010

Det kan inte vara sant!

Det SNÖAR....... ni vet sådan snö som liksom kommer från fel håll, från sidan inte uppifrån, förmodligen en narig vind också, tänker INTE gå ut idag NEJ,nu har t o m jag fått nog!
Jag vill ha VÅR, igår stod jag en lång stund och bara njöt av några snödroppar som hade vågat sig fram jämnsides med höga snödrivor i solväggen. Jag vill ha krokus, pärlhyacinter och påskliljor...ja, allt som är VÅR!

Nu känns det lite bättre efter den klagovisan! Vänder ryggen mot fönstret och planerar för morgondagen istället, då ska jag på MÄSSAn i Borås. Spännande med tanke på att dom har flyttat det hela från Göteborg, avståndsmässigt en fördel för mig, utställande företag verkar ju vara ungefär lika så jag ska nog kunna bränna en stor del av scrapbudgeten( och kanske lite till)!
Hoppas också på att få träffa några bloggvänner irl som kommer till Borås, det ser jag verkligen fram emot!
Till sist kommer ytterligare ett enkelt babykort, textstämpel från FormaHantverk, återigen papper från Inkido och den söta nallen har jag fått av bloggvännen Lena!
Önskar er alla en riktigt härlig helg(utan mer snö)!
Kram
Posted by Picasa

10 kommentarer:

LenA sa...

Fel datum igen....vad har hänt, finns det någon som kan hjälpa mig....snälla...!
Kram

Lena sa...

Hej Lena!
Vad konstigt att du får fel datum på inläggen. Du kan gå in på redigera inlägg och tryck på alternativ där kan du skriva i rätt datum. Men det är jättelustigt det blir så här för dig.
i morgon bär det av till Borås. Jag ska titta efter dig, även om jag har jättesvårt känna igen folk. Annars får vi försöka träffas i cafet, vid någon tid. Vilken kan passa tror du?
Som vanligt så har du gjort ett enkelt och snyggt kort. Ha det bäst och hoppas det slutar snöa hos er. Kram lena

Lena sa...

Jag igen!
Kolla under inställningar-Formatering vad det står för tidszon där...GMT + 0100 Stockholm står det hos mig. Kram Lena

CL.O.T sa...

Vad var det jag sa... 3mm snö fredag. Har ni fått mer än det? Handla nu inte för mycket imorgon. Ska kanske ringa J att han håller i plånboken.Kram,Monika och kör försiktigt imorgon.

Lena B E sa...

Åååh vilket sött kort, jättegullig nalle och så fin stämpel du har på kortet!! :)
Snödroppar??? Undrar när man får se dom, till midsommar kanske! ;) Inte ens staketet ser vi än, men det töar nog också fram snart. Det brukar gå ganska så fort bara det börjar töa. Men nån mer snö det vill jag inte ha, nu vill jag ha vår! :) Ha det så bra och en trevlig helg önskar jag dig. Ha så jättekul imorgon!
Hoppas det är ok att jag länkar till dig.
Kramar från Lena

Lene sa...

Vilket härligt kort... men snö är ju inte kul!!!
Hoppas du handlade jättemycket på mässan, någon måste ju hjälpa dem att komma av med allt och jag kunde ju inte tyvärr!
Avis som jag är önskar jag i alla fall att du hade kul!
Kram lene

Gertrud sa...

Hej Lena, är inne och kikar hur du har det hos dej. En mysig blogg med fina alster. Det var roligt att träffa dej igår trots vad som hände. Vi får hoppas vi kan träffas på någon annan mässa. Jag har lagt till din blogg i min lista, jag hoppas att det är ok ? Ha en bra vecka, kram Gertrud

Lena sa...

Hej hjärtevännen!
oj vad glad du gjorde mig idag med ditt paket. Det kom glädjetårar över all omtanke som jag får. ditt kort är helt bedårande och ska liftas en gång när jag är igång igen. Tack. hoppas du mår bra själv och att vi kan ses snart. Kram Lena

Pernol sa...

Hej LenA!

Vilket jättefint kort!!! Nallen är så söt!

Hoppas att du hade kul på mässan!

kramis Pernilla

Pysselmaja sa...

Vilket gulligt kort, jag gillar rosa;)
Mvh Emma