torsdag 25 mars 2010

Lenas utmaning.....

.....att sätta fjärilar på det man skapar är svår att låta bli så här kommer ytterligare ett bidrag

Jag har altrat en Toffeéask som påskpresent! Har för första gången använt Pearl Maker, lite sparsamt men det var kul så nu är risken stor att det kommer att finns på det mesta jag gör! Blomman och fjärilarna har jag sprayat med Perfect Pearls, dom skimmrar så fint men det syns inte på bilden tyvärr.

Idag har candyn som jag vann landat = LYCKA!

Vill också passa på att tacka för alla goa kommentarer som jag får = GLÄDJE!

Ha det bäst!

Kram

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Lena sa...

Hej Lena!
så roligt att du hunnit med ett bidrag till. jag finner en stor glädje i att kunna titta på allt vackert ni gör. jag kan väl inte påstå att det går direkt framåt. Men jag har roligt. jag lyckas ju med att ändra om allt på datorn. ska försöka mig på att styra musen med vänster och då blir det lite si och så, ha,ha,ha.
vem vet, du kanske får med dig ett vinstpaket hem från Värnamo!
I dag skiner solen och det är riktigt vårlikt, gott! Tack för all omtanke, du är så snäll! Kram Lena

Lena B E sa...

Åh så fin ask du altrat!! :) Jättefin är den och pärlorna är kanonfina, hur lyckades du med det? :O Mina sjunker alltid ihop och blir fula när dom torkar. :( Så kul att du fått hem vinsten, nu har du ännu mer att pyssla med så roligt!! :D Ha en trevlig helg.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Tack för tipset till pärlorna, jag ska tänka på det när jag försöker göra egna. Jag tror också att mitt dåliga resultat beror på att jag inte har Pearl Maker utan Liquid Pearls, det tror jag är svårare att få snygga pärlor med. Ha en trevlig helg.
Kramar från Lena

Lene sa...

hej min vän!
Underbar ask att ge bort, snyggt med Pearl maker på.
tack snälla goa du för det jättefina kortet, jag blev så glad!
Finns ju annat att glädjas över, efter påsk, eller hur!
Må gott vännen!
kram Lene

Lena B E sa...

Viskar i ditt öra att... tanterna finns på kortet för att jag vill retas lite med min syster att hon blir gammal, ;) hon är ju 12 år äldre än mig, och det är alltid lika roligt att retas lite med henne om åldersskillnaden hi hi. ;) Ha nu en riktigt God och Glad Påsk! :) Ja det är klart vi träffas på blåkulla, vi syns väl runt i kring kl. 21.00 det ska bli så kul! :)
Kramar från Lena

Lene sa...

hej min vän!
Vill önska dig en Glad Påsk!
Hoppas någon Påska kärring hälsar på hos dig!
kram lene